Підтема: На вечірці.
Мета:  Увести й активізувати новий лексичний матеріал за темою уроку.
Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.
Розвивати комунікативні здібності учнів.
Тренувати учнів у читанні тексту з метою отримання детальної інформації.
Практикувати учнів у письмі.
Розвивати культуру мовлення.
Виховувати в учнів бажання з користю проводити час.
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting and Aim
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т: Good morning! The topic of our today’s lesson is «At the Party». By the end of the lesson you’ll learn new words and expressions on the topic, read and discuss some information, speak about the party you really enjoyed.
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Розучування пісні «If Youre Нарру» (текст записаний на дошці).
IF YOU’RE HAPPY
If you’re happy, and you know it,
Clap your hands (clap, clap),
If you’re happy, and you know it,
Clap your hands (clap, clap),
If you’re happy, and you know it,
And your face will surely show it,
If you’re happy, and you know it,
Clap your hands (clap, clap).
Учитель виконує пісню і просить учнів повторювати за ним. А далі замість clap your handsспіваються спочатку слова stamp your feet, потім — say hurray.

Presenting Vocabulary
1. Вивчення нової лексики.
1) New Vocabulary (с. 93).
Учитель пояснює слово applaud за допомогою виконання відповідних рухів. Він пропонує учням здогадатися, що означають слова prizesurprise. Потім просить пригадати дієслово to winта перекласти слово winner. ЛO contestvote for/against учитель перекладає рідною мовою.
Після цього учні спочатку хором, потім індивідуально читають «New Vocabulary» (с. 93).
2) Робота з Mind-Map (с. 93).
Учитель пропонує учням подивитися на Mind-Map «Party».
Т: What words are associated with the word party!
Учні по черзі називають слова і складають речення з ними, наприклад: Its fun to have apartyChildren play games, sing songs, dance at the party.
Reading      
2. Удосконалювання техніки читання.
1) Впр. 1 (с. 92).
Учні працюють у групах: по черзі читають і перекладають текст з метою отримання певної інформації.
2) Впр. 2 (с. 92).
Учитель перевіряє розуміння змісту тексту, викликаючи по одному учню з кожної групи продовжувати речення.
Check on Homework
3. Перевірка домашнього завдання.
Т: You read in the text how school actors and actresses acted out the plays. Now I want to see your acting.
Учні, які підготували інсценування тексту для домашнього читання, відтворюють казку перед класом. Учитель й інші учні обирають найкращого виконавця.
Т: Please, vote for the best actor (actress).
Writing       
4. Тренування учнів у писемному мовленні.
Виконання вправ на вживання нової лексики і граматичних структур.
1) Впр. 4а (с. 93).
Учні в групах змагаються, хто швидше виконає вправу і при цьому не зробить помилок. Учитель перевіряє зошити чотирьох учнів, які першими впоралися із завданням.
2) РЗ, впр. 1 (с. 65).
Робота в парах. Учні обирають необхідну форму дієслів і відтворюють діалог. Дві пари інсценують діалоги перед класом, учитель контролює правильність граматичної будови речень.
3) РЗ, впр. 2 (с. 65).
Учні записують два-три речення. Кілька з них, яких обирає вчитель, читають свої речення.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework  
1. Домашнє завдання.
1) Словникова робота (с. 93).
2) Впр. 1 (с. 92), прочитати текст.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
TYou were active at the lesson today. Your homework for the next time will be to learn New Vocabulary on page 93 and to read exercise 1 on page 92. And now let’s do a puzzle.
РЗ, впр. 3 (c. 65).
Розгадування пазла.
Учитель пропонує учням письмово виконати вправу і по закінченні роботи називає переможця — учня, який першим розгадав пазл.

Коментарі